loading...

vaslclick

بازدید : 19
چهارشنبه 11 بهمن 1402 زمان : 15:22

آباژور معمولاً برای استفاده در فضاهایی مانند نشیمن یا اتاق خواب مناسب هستند. آن‌ها می‌توانند به عنوان یک منبع نور عمومی برای ایجاد جو گرم و روشنایی در اتاق استفاده شوند. همچنین می‌توانند در فضای مورد نظر به عنوان یک عنصر دکوراتیو برجسته، عمل کنند. به همین دلیل، هر روز شاهد طیف گسترده ای از شکل و جنس هستیم که فروشگاه تو فرم دکور، بیشتر توضیح خواهد داد.

آباژور چیست؟

آباژورها، عناصری هستند که برای پوشش انواع لامپ ها طراحی و عملکرد آن کم کردن نور است. البته شدت این امر به میزان تیرگی صفحه، نور لامپ، ابعاد و شکل بستگی زیادی دارد. آنها با مواد، اندازه ها، رنگ ها و البته شکل های مختلفی تولید می شوند، بنابراین طیف بسیار کاملی را با جایگزین های ایده آل ارائه می دهند که با هر سلیقه و نیازی سازگار است.

این نوع صفحه نمایش ها برای ارائه مزایای خاصی مانند اجتناب از نور مستقیم از لامپ، طراحی شده اند. به این ترتیب فضای بسیار دلپذیرتری ایجاد و به پخش بهتر نور در اتاق نیز کمک می‌کنند. حتی مدل هایی وجود دارند که برای ایجاد تمرکز بیشتر طراحی شده اند تا علاوه بر بهبود نور در مناطق خاص، بتوانید به یک لمس تزئینی بسیار جالب نیز دست پیدا کنید در ادامه فروشگاه توفرم دکور توضیحات تکمیلی برای خرید آباژور را به شما میدهد.

نکاتی برای خرید آباژور:

زمان انتخاب و خرید این وسیله مورد نظر بسیار مهم است، ویژگی هایی را در نظر بگیرید که فروشگاه تو فرم دکور در زیر به آن ها اشاره کرده است:

باز شدن: وقتی در مورد باز شدن صحبت می شود، به قسمت آزاد آباژور اشاره می کنیم که نور می تواند از آن خارج و در نتیجه حداکثر روشنایی را تضمین می کند. بسته به نوع دکوراسیون یا استفاده ای که لامپ برای آن در نظر گرفته شده، ممکن است به یک دهانه بزرگتر یا کوچکتر علاقه مند باشید.

نوع پشتیبانی: سیستم پشتیبانی نیز مهم است که باید در نظر گرفته شود، زیرا باید با لامپ مورد استفاده ما سازگار باشد. با این حال اکثر صفحه نمایش ها و لاله ها دارای ساپورت های استاندارد هستند که ظرفیت بالایی دارند.

طراحی: از آنجایی که هم یک عنصر کاربردی و هم تزئینی به شمار می آید، مهم است که به طراحی، یعنی اشکال صفحه نمایش و برجسته ترین ویژگی های آن توجه شود. همچنین باید بررسی کنید که آیا به دنبال آباژورهای کلاسیک و آنتیک هستید یا مدل های مدرن را انتخاب می کنید.

ایمنی: هنگام قرار دادن آن، لازم است سیستم بست را به دقت مطالعه کنید، به خصوص در مورد نوع سقفی

رنگ: انتخاب رنگی که مناسب دکوراسیون شما باشد، بسیار مهم است. اما علاوه بر رنگ، لامپ نیز اهمیت دارد تا سطح روشنایی کاملاً سازگار را تضمین کند.

مواد: شما می توانید صفحات و آباژورهای ساخته شده با انواع مواد را پیدا کنید، از جمله آنهایی که دوام بیشتر و حتی مقاومت بالایی برای قرار دادن در فضای باز دارند.

ابعاد: بسته به نوع لامپ، ممکن است علاقه مند به انتخاب نوع کوچک یا بزرگتر باشید. در بازار می‌توانید انواع اندازه‌ها را پیدا کنید، اما بسیار مهم است که ابتدا ابعاد و ویژگی‌های آن را در جایی که باید قرار دهید، تجزیه و تحلیل کنید تا پشتیبانی و ایمنی خوبی ارائه دهد.

قیمت آباژور به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت این وسیله مورد نظر، به چندین عامل مربوط می شود که شامل موارد زیر است:

جنس و کیفیت مواد: آباژورها از جنس‌های مختلفی مانند شیشه، فلز، چوب و یا پارچه ساخته می ‌شوند. پس کیفیت و نوع مواد استفاده شده در ساخت آن ها، می ‌تواند تأثیر زیادی بر قیمت نهایی داشته باشد.

ابعاد و طراحی: ابعاد، طراحی و پیچیدگی نیز به عنوان یک عامل مؤثر در تعیین قیمت آن ها مطرح می شود. به طور معمول نوع بزرگ با طراحی‌های خاص و پیچیده‌، قیمت بالاتری خواهند داشت.

منبع نور: نوع و کیفیت منبع نور استفاده شده در آن ها نیز، بی تاثیر نیست. برخی منابع نور از دوام و کارایی بالاتری برخوردار هستند که باعث تغییر قیمت خواهد شد.

تزئینات و جزئیات: وجود تزئینات، جزئیات دست‌ساز یا نقوش نیز در قیمت بسیار مهم است.

استحکام و پایداری: آباژورهایی که دارای استحکام و پایداری مناسبی هستند، ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند.

امکانات اضافی: وجود امکانات اضافی مانند کنترل راه دور، تنظیم روشنایی و امکانات دیگر نیز ممکن است به افزایش قیمت، منجر شود.

کلام آخر:

امکان انتخاب آباژور، بین رنگ های مختلف بسته به نتیجه دلخواه و کاربردهای شما متفاوت است. اما برای خرید، ما به شما فروشگاه تو فرم دکور را پیشنهاد می دهیم. فروشگاهی که می تواند به شما پیشنهادات و توصیه‌هایی را ارائه دهد. در تو فرم دکور، ابتدا از شما پرسیده می شود که برای کجا قصد استفاده و ابعاد مورد نیازتان چیست؟ سپس طبق این اطلاعات، آباژورهای مناسب را به شما معرفی و در مورد ویژگی‌ها، جنس، طرح و قیمت آن‌ها توضیحاتی ارائه خواهند داد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 14
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 169
  • بازدید سال : 839
  • بازدید کلی : 1364
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی